Nej nej, stopp och belägg!

Börjar känna mig krasslig, vill inte! Hoppas bara de är tillfälligt.. Kimbo hade feber natten mellan söndag och måndag, sen va de inte mer med de förutom en snorig näsa! Så kan hoppas att mitt är detsamma!

Men det skulle inte slå fel, bara för att vi har helgen planerad.. Min vanliga otur!

Idag, likadant som igår hoppade min underbara Helenis in och jobbade med mig. Har underlättat så för både mig och mamma denna veckan! Vilken vän! Tack Helena!

Sista jobbdagen imorgon innan långhelg, imorgon är de kaos på jobb!
Och är man då lite halvkrasslig lär dagen vara sååå lång!

Eftermiddagen idag spenderades på Ebbas med mamma, kimbo, Nike, Nea och Kate. Mysigt! Sen blev det en runda med mamma, kimbo och Rocky i Tågarp när vi kom hem!

Nu ligger jag i badet, värmer min frusna kropp! Längtar så efter sängen också! Blir väl lite alvedon på de innan läggdags.. Hoppas jag vaknar upp pigg och allert i morgon!

Nä gott folk! Ha en trevlig kväll..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0