Om en vän!

Jag är så tacksam för att jag fått möta dig. För du är speciell och värdefull för mig.

Det som gör dig unik finns i ditt sätt att vara, din styrka och ditt mod och allt som du kan klara.

Den kärlek som du ger i omtanken om andra, ger lärdom om hur vi ska vara mot varandra.

Du är en sån person man lätt kan hålla kär. Så tack för att du finns just sådan som du är!

Jag har en vän, som alltid finns i mina tankar.. Hon är en bra vän, en underbar mamma, en fantastisk dotter, en varmhjärtad sambo och en utan världens vackraste människor! Och framförallt så är hon sig själv, och hon accepterar mig för den jag är!

En bild säger mer än tusen ord, min fina fina Helena!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0