Kusin!

Semestern har börjat kanon, var en sväng på banken igår och efter det åkte jag själv ut till väla och mötte upp min fina mamma och åt lite.. Sen gick vi en runda.. Blev ett par byxor och två tröjor också fick jag en färgbomb av mamma :) snälla lilla mamma <3 men hade behövt en ny BH, så jag och kimbo kör nog en runda till center syd sen vid 10.. Lite mor och son dag innan han ska åka till farmor, han ska sova där i natt! Jag ska ha lite kvalitetstid med min fina kusin, blir väl en sväng in till kulijuli och en sväng ner i stan.. Martin ska passa på att umgås med sina vänner! Mysigt! Så tar tåget in till Sussie vid 3.. Fattar ni.. Tåg?! Kan verkligen inte minnas sist jag åkte tåg :s säkert minst 5 år sedan.. Så hoppas jag inte åker vilse haha!

Nä nu ska jag mysa med min underbara lilla gosegooos :) hajhaj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0