Jo då..

Dag 3 idag, jag mår faktiskt rätt bra.. Dock har jag ej varit på gymet sen Tisdags. Blir inte av med denna jävla hostan :/ så fort jag anstränger mig känns de som lungorna ska hostas ut.. Men men.. Tisdags blev jag visad Milon i gymmet, mycket bra träning och könns som de passar mig som är rätt lat. Ska köra mycket Milon så fort jag kommer igång med träningen. Första gruppmötet är nu på torsdag. Ska bli skitkul!

Jo jag måttade ju mig häromdagen.. Känns sådär när man har samma midjemått som höftmått.. Men What ever?! Jag har i alla fall tagit tag i det nu., så här kommer min vikt och mina mått, mina första sådana:

Vikt: 72,6
Midjemått: 102
Höfter: 102
Överarm: 31,5
Lår: 65

Hädanefter kommer jag uppdatera angående vikten/mått var lördag..

Godnight for now :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0