Inatt igen!

Satte ut massa musfällor igår, inte fan hjälpte det. Vaknade av att den jävlen krafsade precis vid mitt huvud. Nä, nu får de va nog. Hel familjen gick ut och la sig på soffan! Och inget i musfällorna nu i morse, blir galen! :/ är trött och har ont i ryggen. Man blir ju vingabröten av att sova på soffan! :/ men men.. Kimbo är fortfarande febrig, han är alltid jätte gnällig när han har feber. Fast just nu ligger han faktiskt tyst i min famn. Han somnar nog snart igen, det behöver han.. Idag ska Martin ut och bowla med grabbgänget, så jag, Kimbo, hundarna och Helena gör varandra sällskap ikväll! Och så får vi inte glömma bebben i magen ;) Helenas fina mage.. Är så glad att hon ska få en liten. Jag ska lära den allt jag kan ;p nä nu ska jag fokusera på min lilla sjukling! So long!


Kommentarer
Postat av: Malin

Krya på er. Här har vi influensa o jag åkte på början till lungimflammation. 39,6 i feber o leo fick krupphosta :(. Man är mer slut än vaken. Hoppas han tillfrisknar snart.

2013-01-26 @ 10:59:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0