Hälsokonsult och PT!

Mestadels skriver jag detta inlägg till Malin som undrade lite om min hälsokonslu och PT. Jo Malin, jag har skrivit in mig på friskvårdshuset. Där man får hälsokonsult, 8 veckomöten med ca 10-15 andra och en PT. Detta program pågår i 4 månader och kostar ca 1300 kr i månaden.. :) vill du veta mer så bara fråga :)

I övrigt blir det en lugn dag idag, just nu så villar Kimbo middag. Skönt med lite egentid. Så sitter just nu framför den öppna spisen och njuter av värmen och total tystnad. Funderar på vad det sk bli till middag idag. Återstår att se :)

Var på invigning i Torsdes, 72,6 kg. Målet är 60. Då är jag nöjd! Men kan jag komma till kanske 58 så är jag supernöjd :) om 4 månader ska jag ha nått min vikt. Tänkte lägga upp före och efter bilder. Är det något som skulle vara intressant för er läsare? Dock pinsamt med en före bild, men vafan.. De ska ju bort ändå och klarar jag av att gå ner så ska jag ju vara jävligt stolt sen när jag tittar på den bilden :)


Kommentarer
Postat av: malin

Aha nu hänger jag med.
Hade jag gärna också gått på men ekonomin tillåter inte det nu... Har ju klarat 22 kg innan så de sista 20 kg ska egentligen inte vara något problem.. bara att ta sig i kragen.. Suck..
.Har ett sjukt sockerberoende just nu, svårt att bli av med :)
Lycka till

2013-01-13 @ 14:30:37
Postat av: Krudd

Bilder!!!

2013-01-13 @ 22:10:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0