God morgon 2013!

Lyckades somna vid 11 igår, men vaknade vid 23.50 av ett jävla liv. Så mycket som dom smällde här har jag aldrig varit med om. Kändes som hela bårslöv hade köpt upp alla raketer i hela Helsingborg. Konstigt nog (fast bra) så sov sig Kimbo igenom det hela. Dock hade jag två hundar som var livrädda, stackars djur. Som dom skakade båda två.. Tur det är över nu. Kom till sängs igen vid kvart i 1, då var det lugnt igen :) Nu har jag och Kimbo gått upp och sitter och tittar på Barnkanalen i vanlig ordning :) Martin sover gott efter att ha jobbat natt.. Idag blir det väl lite mer flytt skulle jag tänka mig, och inatt är sista natten vi sover i detta huset! Ska bli så skönt att komma här i från :)

Nä nu ska jag fortsätta morgonmysa med min sötsak! Hej svej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0