Sjukling!

Herre Gud vad detta tar på mig, och inte tala om hur mycket de tar på lilleman. Spenderade hela förrgårkväll och sen natten på både vårdcental och barnakuten. Han syresatte sig inte som han skulle och fick andas in någon konstig ånga, inte nog med det så har han jätte hög feber och ont i halsen. Konstaterade att det var astman som krånglade och halsfluss på de :/ igår sov han precis hela dagen och tänkte han lär ju inte sova inatt. Men jodå, somnade 21 igår och vaknade 9 idag.. Han känns lite piggare idag, dock börjar jag få ont i halsen nu .. Alltid något :/ men men.. Bara att kämpa på! Min lilla snuffe, jag älskar sig så <3


Kommentarer
Postat av: Malin

Usch stackars liten. Hoppas ni kryar på er snabbt

2013-02-06 @ 16:13:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0