Säng!

Börjar detta inlägget med att dig har jag och Martin blivit med ny säng. Äntligen! Har velat ha det nu ett bra tag.. Blev inte den vi ville ha, blev en mycket finare :) wihoooo! Lycklig!

Det är segt på blogg fronten nu.. Längtar tills vi får upp datorn igen, då ska jag börja blogga mer igen :) hatar att skriva långa inlägg på telefonen :p

Viktmindskningen flyter på och kilona rasar! Tänk att man kan må så mycket bättre i själen av att tappa lite kilon. Man mår sååå mycket bättre! Inte deppig och ledsen lika ofta! Så skönt.. Träningen går kanon, har Tillochmed börjat gå lite abstinens om jag inte tränat på en dag.. Jag MÅSTE träna.. Seriöst, jag trodde jag skulle vara den sista människan på jorden som kunde säga på allvar att jag älskar att träna.. Men jo det gör jag, jag ÄLSKAR att träna :)

Tänka sig, om bara några dagar är Kimbo 18 månader, förstår ni?! Ett och ett halvt år? Vafan hände? Hur gick det så fort? De känns som igår han var liten bebis man kunde sitta och snusa på :) men snart kommer ju en ny bebis man kan snuuuuusa på.. Helena och Andres bebis! Gud som jag längtar! Tänk att världens finaste vän ska få en liten knodd! Jag är sååå lycklig! Jag kommer gråta ihjäl mig av lycka den dagen h*n kommer till världen :)

Nä nu känner jag att det är dags att sova.. Ska vara iväg och byta jävla bildrutan på jobb bilen i morgon bitti! Wihoooo! En ny hel framruta, amazing!

Natti Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0