Liten blir stor!

Nu i morse slog det mig verkligen hur fort tiden verkligen går, och hur Kimbo utvecklas mer och mer för var dag.. I morse när vi gick upp frågade jag om han skulle ha "lelle", Ja, fick jag som svar. Undertonen jag står och gör hans välling säger jag till honom: "kan du hämta en blöja?!" Sagt och gjort, ungen springer bort på toaletten och hämtar en blöja under tvättstället där vi har blöjorna. Sen ska han stänga toalettdörren efter sig, och är mycket noga med att se till att Rocky är ute från toaletten. Därefter ger han mig blöjan, jag ger honom vällingen och väger till honom att sätta sig i soffan. Han springer i ilfart till soffan, sätter skälv igång tvn, drar filten över sig och dricker sin välling! Detta har han gjort ett tag nu, men inte förän idag slog det verkligen mig hur min lilla pojke börjar bli stor! Han lyssnar och är så duktig, min älskade påg!

Igår var vi på busfabriken med Emily, hade verkligen jätte kul. Som vi skratta hela tiden, man kan ju undra vem som hade roligast, Kimbo eller vi?! Hahaha..

Åh min underbara lilla påg, lilla men stora.. Du är 10 kg ren kärlek! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0