Betyder mycket för mig!

Idag har varit en mycket bra dag, jobbat, varit på Ikea med mamma och kimbo, varit på möte, handlat, hämtat paket till Sussie m.m.

Men det bästa var ett telefonsamtal jag fick av min underbara vän Helena. Hon ringde och frågade mig en fråga som betyder sååå mycket för mig. Om jag ville bli gudmor till hennes fina son, Wille. Jag grät av lycka! Jag är väldigt bölig av mig och bara jag tänker på det kommer tårarna igen. Det är det finaste vänskapstecken jag någonsin fått. Att en vän kan lita på en och anförtro en ett så stort ansvar. Det finns ingen tvekan om saken, Wille kommer bli MIN gudson. Och ingen kan vara lyckligare än jag! Jag hoppas att jag kommer vara en bra gudmor och en bra förebild för honom, jag ska verkligen göra mitt bästa. Lilla Wille, och min fina vän Helena! Vad finns det att säga?! Jag älskar er! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0