Skoskav!

Nä men Skoskav är väl alltid härligt! Speciellt när det Blir djupa sår. Har nog världens känsligaste fötter :s blir nog ett fotbad ikväll när Kimbo har lagt sig! Mina fötter måste koppla av, och så även resten av kroppen :/ en helkroppsmassage, ja tack! Och gärna en kotknäckare också! Blöö!

Idag är det fredag, tråkiga tråkiga fredag :/ hädanefter lär jag väl älska fredagar eftersom att från och med måndag går jag tillbaka till mitt jobb helt och hållet. För nu är Kimbo inskolad och kommer nu vara hos Liselott enligt schema :)

Blir en lugn dag idag.. Jag, Kimbo, soffan och tvn :) perfekt!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Usch, aj!
Blev nyfiken på din tatuering, kan du inte fota den (och dina andra om du har fler) och lägga upp bilder här? :)
Kram!

2012-09-14 @ 17:33:44
Postat av: Helena

Du svimmade väl inte när du tog av dig skon ;) vila upp dig hela helgen så du är pigg för en hel arbetsvecka :):)

2012-09-14 @ 20:31:59
URL: http://Helenasjolund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0