Ett långt inlägg!

Långt och långt, ser hur mycket jag orkar skriva..

Blir en hemma dag idag, Kimbo har blivit sjuk. Han vaknade inatt vid 4, jättevarm! Gick ner och tog tempen; 39,9! Herre Gud! Bytar på honom och ska ställa mig och göra välling när jag ser hur han kräker ner dig själv. In och tvätta av det, tar vällingen och hinner precis sätta oss (i sen förövrigt nytvättade soffan) och vips så kräks man ner totalt. Inte nog med det så vred jag mitt knä någonstans i denna stress, gör satan i gatan ont. Känns som något gått av eller hoppat ut led :s får väl känna efter lite senare hur det är, är inte direkt sugen på att åka till akuten :/ men men.. Kimbo somnade om ett tag, dock inte jag. Martin kom hem från jobb vid 6, pussade oss och gick och la sig. Nu sitter jag och Kimbo här i soffan och tittar på Barnkanalen som i vanlig ordning på morgonen. Bara det att idag stannar vi här hela dagen i pyjamas och bara myser! <3

På tal om något helt annat :/ min motivation till min viktnedgång försvann någonstans på vägen :/ jävla skit! Jag som var så duktig :s vill så gärna bli smal igen. Jag mår bajs av att se ut såhär.. Blä! Jag äcklas av mig själv så jag skulle kunna kräka :/ Ååh måste ta tag i detta nu! Nu jävlar..

Har fått enormt sug av att tattuera mig igen, eller det suget känner jag alltid. Men just nu vill jag så gärna! Har massa massa idéer. Dock hittade jag en tatuering idag jag kärade ner mig totalt i.. Love love <3 frågan är hur fan man kommer se ut när man är klar ;p hahaha!

Nä, nu ska jag fortsätta mysa med min sjukling! <3 hejs svejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0