En jobbig dag!

Idag har varit en jobbig och tråkig dag. Har varit hemma hela dagen eftersom Kimbo var på väg att bli förkyld. Men klockan 10 idag vände allt och han blev piggare än piggast och febern försvann. Och han fick spring i benen, men ville hålla oss inomhus ändå så han och jag har myst och lekt här hemma hela dagen :)

När man går så hemma en hel dag så tänker man så himla mycket, man tänker på så himla mycket, man tänker på människor man saknar som nu är i himmeln, man tänker på vikt och självkänsla.. Men sen tänker man på annat skit också, tänker inte skriva det här men finns så mycket i mitt huvud som snurrar där nu.. Mycket som gör en ledsen och frustrerad.. Hoppas fan allt vänder snart för snart orkar jag inte mer! Så trött på det.. Tur älskling finns där och kan krama om mig och lova mig att allt blir bra! ..

Nu har Kimbo precis somnat, så jag ska hoppa in i duschen och sen mysa ner mig under en filt i soffan och vänta på att min älskling ska komma hem..

Hej sålänge :)

(bjuder på en söt bild på Kimbo och Freja) :)


Kommentarer
Postat av: Helena

Hahaha ja det måste sett roligt ut ;)

2012-09-12 @ 22:20:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0