10 saker ni inte visste om mig (vissa kanske vet :p) onödig fakta i brist på annat att skriva :)

1. Jag föddes med ett höftledsfel och gick ha en speciell skena på mig dygnet runt fram till jag var 1år, fick inte ens bada hemma så det fick dom göra på sjukhuset. Därför idag har jag konstant värk i min rygg! :/

2. Jag har enorm komplex för min (vad jag tycker) höga panna och mitt hårfäste!

3. Jag har små fötter, 35. Och ändå har jag stört fötter av mig och mina 3 systrar. Alla äldre än mig! :)

4. Jag vill gå ner ca 15 kg och må bra över min kropp!

5. Jag biter fruktansvärt mycket på naglarna, biter så långt ner så det gör ont! :/

6. Har ingen komplex alls över mitt ärr från keisarsnittet med Kimbo. Tycker det läkt fint och är stolt över att ha det.. <3

7. Jag sjunger högt för mig själv när jag kör bil ensam, med inlevelse. (tur ingen hör mig) haha!

8. Drömresemål, miami! Dock flygrädd.. Varför? Läs nästa punkt.

9. Jag lider av klaustrofobi och höjdskräck.. Är även sjukt rädd för clowner :/

10. Önskar att jag trodde mer på mig själv!


Kommentarer
Postat av: Helena

Min fina Sarah tack för dina ord :) älskar dig min fina vän :) <3<3 du är bäst :)

2012-09-30 @ 22:31:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0