Jag blev bortskämd!

Natten som var den var underbar. Kimbo somnade 20.00 och sen vaknade han 07.00 .. Det har inte hänt på lite mer än en månad då han varit både förkyld och att 3 av kindtänderna ploppat upp. Han har sovit jätte oroligt och dåligt vilket gör att man själv inte sover så mycket.. Men som sagt inatt blev jag riktigt bortskämd.. Och i drömmarnas värld hoppades jag på att det skulle fortsätta så.. Men för en timme sedan vaknade han och hostade som bara den, 5 minuter senare kräkte han ner mig.. Och jag som precis lyckats somna efter 1 timmes snurrande :/ så nu sitter han och jag i soffan och kollar valvakan.. Känns som detta kommer bli en lång natt! Heja Obama! Godkväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0