hon är jätte underbar och en mycket fin människa!

Nu ska jag försöka skriva ett hyffsat långt inlägg.. Om jag orkar haha!

Dock vet jag inte vad jag ska skriva, har så mycket jag skulle vilja skriva men orkar inte, och vissa saker vill jag inte dela med mig av. Eller vill och vill, anser väl mer att det är lite mer privat så jag håller det inom räckhåll. Dom som vet, dom vet! Bla bla blaaa, nog om de!

Kimbo sover och jag har precis städat ut i grovköket. Blir ju lätt att allt samlas på hög där inne, tvätten som man inte orkar vika.. Den blir större och större, till sist måste man vika det och då är det mycket. Varför inte bara vika de med en gång när det torkat?! Blöö, dock har man inte samma tid till allt sånt längre, Kimbo börjar bli stor och måste aktiveras all vakentid. Tänka sig, om 13 dagar är han hela 9 månader gammal, vilket gör att om 3 månader och 13 dagar så blir han hela 1 år. VAR FAN HAR DENNA TIDEN TAGIT VÄGEN?!

På Tisdag ska jag börja pilla i extra rummet, är trött på att det bara står. Just nu är det mer ett förvaringsrum där vagnarna står, alla papper finns och allt annar skit som man inte vill ha synligt. Ska ju ta hem bäddsoffan också så de blir ett litet gästrum, på Tisdag kommer Malin och får inviga det hihi! Min underbara Maulin <3

Nu skiter jag nog fan i att skriva mer, ska slänga mig framför tvn sen ska jag bannemig sova! Kimbo har börjat vakna tidigare om dagarna. 6 är sovmorgon för mig.. 5 vill han gärna börja leka och busa, någon gång klockan 4. Visst är det härligt?! ;D

Jag saknar min Helena, min underbara och fina Helena! Och det kommer rakt ifrån hjärtat, jag verkligen saknar henne, hon är jätte underbar och en mycket fin människa! <3




Måste bara visa er en jätte fin sak, som Kimbo fick för ett tag sen av min faster, Ingrid. Världens coolaste badlakan! Och jag minns det som igår, när jag själv var liten och fick ett liknande badlakan av Faster med Bamse på, där det stor Sarah! :) Så Faster, om du läser, stort tack! :) Du är snäll och go! :)




Nä nu ska jag kolla TV, hejs svejs! :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Min fina fina Sarah <3

2012-05-13 @ 15:09:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0