solen skiner!

Gårdagen spenderade jag med mamma, eftersom martin jobbade var mamma snäll och passade kimbo under tiden jag totalt rensade ut förrådet. Så nu kommer man in där igen hahah.. Sen var vi bara här hemma och sen åkte vi till mamma. Sen när martin slutade jobba hade mamma kimbo någon timme så jag, Martin och matte kunde köra i stan en runda. De är ju inte allt för ofta man får tid till sig själv längre, så var skönt att  mamma tog honom :)

idag är en rastlös dag, samtidit som jag är så trött. Vill ut i solen, men orkar inte.. Haha! Väntar i alla fall på Kimbo ska vakna sen ska vi nog köra till Maxi och köpa Ostbågar och ingredienser till varm smörgåstårta :) MUMS :)
Och ikväll ska jag minsann bli miljonär på Bingo Lotto ;)

Nä nu ska jag ta tag i denna dagen, puss o hej!


Helena, du vet var jag finns om du behöver mig :) Jag älskar dig min vän..
Ioh Ioh, vad är jag för djur ;) <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack min fina Sarah <3

Åsna,åsna, åsna :) Hahaha

2012-03-25 @ 16:07:37
Postat av: Anonym

Snäll mamma du har.

2012-03-26 @ 09:05:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0