Igårkväll somnade Kimbo såhär i vår säng. ...

img_9984 (MMS)

Igårkväll somnade Kimbo såhär i vår säng. Sittandes och poff så föll han framåt med kroppen och somnade så. Underbara unge! Och inatt har han sovit hela natten, utan att vakna en enda gång.. 10-7, inte illa.. Så idag känner jag mig riktigt utvilad :) nu har jag städat lite och hängt tvätt, och nu landade jag precis i soffan med min underbara lilla påg. Snart kommer Helena och hälsar på ett tag. Ska bli kul, inte träffats på ett tag nu och jag saknar henne! :) sen i eftermiddag ska jag och Martin hitta på något, bara han och jag! Ja och Kimbo förståss :) hihi.. Nää lite frukost nu och snart tar väl Kimbo en liten powernap så då ska jag passa på att duscha :) puss o hej !


Kommentarer
Postat av: Anonym

Han är bara så underbar er lille son. Kram på er.

2012-03-10 @ 11:59:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0