Helt sjukt så mycket gladare och piggare m...

img_4990 (MMS)

Helt sjukt så mycket gladare och piggare man blir så fort det är fint väder ute. Har mått super nu dessa dagarna.. På något sätt känns allt lättare när solen tittar fram :) nu är Martin ledig några dagar så ska passa på att njuta av att ha honom hemma :) ställde mig på vågen igår, skjut mig seriöst! Jag är inte den som skäms så jag ska ärligt säga att den stannade på 68kg, fattar ni..... 68kg?! Och när jag blev gravid vägde jag 62 och se tyckte jag var mycket, och när jag var som mest gravid vägde jag 74.. De är ju bara 6 kg till så är jag som när jag var gravid.. Fyyyy fan! Tjockis man är eller vad haha! Ah skitsamma, man lever bara en gång :) nää.. Nu ska jag ta tag i denna dagen :) puss o hej leverpastej ;)


Kommentarer
Postat av: Helena.

Du är fin som du är. :) Jag mår okej, hur mår du? <3

2012-03-06 @ 21:59:02
Postat av: malin

Du det är inge mkt... Jag har ca 15 kg innan jag är nere i vikten innan Leo... gick ju upp bafa 26 kg :-)

Men men det får ta den tiden den tar..tränar o äter rätt så kan inte göra mkt mer.

2012-03-07 @ 11:25:29
Postat av: Anonym

Nä de e sant.. Men gick ner till 61 bara efter två veckor, resten har jag lagt på mig igen med dåliga vanor haha! Hoppas allt är bra med er :) kram

2012-03-07 @ 13:42:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0