Godmorgon! Hade en väldigt trevlig kväll m...

img_7844 (MMS)

Godmorgon! Hade en väldigt trevlig kväll med min älskling och Helena och HG igår.. Massa Tacos och snack :) Kimbo somnade lagom till vi skulle äta, så det var ju skönt. Då var klockan drygt halv 8. Han sov som en stock hela tiden och sov fortfarande klockan 1 när vi gick och la oss. Men eftersom han normalt lägger sig tio kan ni ju själva förstå hur länge jag varit vaken nu.. Och han har faktiskt börjat somna tidigare om kvällarna, vilket resulterar till extremt tidiga morgnar. Och jag som e såååå morgonpigg, NOT! Men när någon ligger och klättrar rundor i hela sängen och sparkar en i revbenen och drar en i håret så har man ingen vidare lust att ligga kvar. Så nu sitter vi i soffan och har morgonmys till Bolibompa :) idag blir en mycket lugn dag, är sugen på att gå ut och gå en lång runda, men vädret ser rätt tråkigt ut.. Får se om de blir bättre sen :) Sen ikväll blir det smörgåstårta , älsklings mormor och morfar kommer hem efter 5 månader på Teneriffa.. Precis som var vinter :) Ååh gottegrisar :) nää, nu blir det mer mys med min lilla älskade.. <3


Kommentarer
Postat av: Helena.

Åh så söt han är. :) <3

2012-03-18 @ 23:39:06
URL: http://helenaskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0