chokladbollar!

Idag är det en såndär skön dag igen, solen skiner och humöret är på topp..
Idag var jag och Älskling och tittade på nytt boende, de var väl inte riktigt en höjdare så vi letar vidare och håller ögon och öron öppna.. =)
Nu jobbar martin och jag håller på att städa och tvätta här hemma, har en sånt lust att sortera i vartända vrå, men man hinner inte så mycket när man har en liten och två hundar ;P Kimbo somnade för en halvtimme sedan och man kör liksom allt i rallyfart så fort han sover, försöker tillockmed hinna med att blogga lite ju hahah ;) Men men.. Har väl inte så mycket vettigt att skriva :P Eller joo, baka har jag också hunnit med hihi.. Blev chokladbollar snabbt och lätt ;P

*paus*


nu bara för de vaknade kimbo, jag som trodde jag skulle hinna en snabbdusch också :P så nu sitter han när i mitt knä när jag avslutar detta! tack och hej!

Revenge? Naaah, I´m to lazy. I´m gonna sit here and let Karma fuck you up!

Kommentarer
Postat av: malin

Hej. allt bra? Ska vi ta en fika en dag¿

2012-03-12 @ 20:00:05
URL: http://malhin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0