Välkommen kära 2012, och mig själv tillbaka till bloggen!

Jaha.. Då ska man börja blogga igen då, vissa har ju inte alls tyckt om min lilla bloggpaus!
Så nu ska jag skriva lite om allt möjligt..

2011, ett otroligt jobbigt, men ändå ett lyckligt år!

2011 förlorade jag två nära, min älskade extra mamma Eva Åman som alltid funnits där för mig som en, ja precis.. Extra mamma! Vi har alltid bott grannar och jag och hennes son Mikael växte upp som syskon..
Förlorade även min älskade svåger Mikael, det gör så ont! Det är så tomt efter dig, och att handskas inte bara mig egen sorg utan min älskade Martins sorg och min svärmor Carinas sorg.

 

10 dagar efter Mikaels bortgång kom lycka i all sorg.
Då kom min och Martins efterlängtade lilla son med akut kejsarsnitt till värlen..
Kimbo Maximilian Mikael Magnuson
20.40 den 25/8-11. 55cm lång och 4280 gram.

 


Jag ser fram emot det nya året, nya tag och nya utmaningar!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0