Igår kom mamma, Andreas, Nike och Nea hit....

img_9304 (MMS)

Igår kom mamma, Andreas, Nike och Nea hit.. Det var mycket trevligt och vi fetade i oss vars en pizza! :p gott .. Det var ju en bra start på mitt nyårs löfte haha! Men men skit i det! Lite pizza valkar är väl sexigt? ;) men vem bryr sig? Vad gör de om 100 år?! Haha! .. Idag har jag varit iväg och jobbat och när jag kom hem så stack Martin och jobbade.. Då stack jag och Kimbo ut till Malin och Niklas :) var där ett tag sen åkte vi hem, då kom lilla helenis :) så nu ligger vi här på vars en hörna i soffan efter lite ost och vin :) snart kommer älskling hem också :) nä nu ska jag återgå till byggfällan på tv :) tack o hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0