Dagen började med att jag och älskling gic...

img_7974 (MMS)

Dagen började med att jag och älskling gick upp och drack kaffe innan jag skulle sticka till jobb.. Satt och flabba lite sen stack jag och mötte upp mamma som hjälpte mig lite på ena jobbet, sen hämtade jag upp Josefin som gjorde mig sällskap till mitt andra jobb i Klippan :) efter de körde vi till pappa och lämna av resesängen som han skulle låna sen tillbaka och lämna Josefin sen hem :) gjorde lite mat till mig och älskling innan han skulle sova lite eftersom han jobbar natten! Sussie kom vid 8 tiden, så efter att älskling stuckit till jobb så gick vi upp och rensade ur min garderob. Just nu inser jag att jag behöver en hel del nytt! :/ senaste tillskottet var dock en skitsnygg skjorta som jag tänkt ha den 21e :) längtar som fan.. Hihi! Sussie stack hem igen vid halv 11 tiden, och precis när hon ska gå så börjar vi dividera om hennes jävla körsbärs tomater hon hade med sig. Hon säger jag ska behålla dom men jag insisterar och säger "ta dom nu", vilket resulterar till följande.. Sussie säger tack för idag vi hörs i morgon och ignorerar totalt att jag försöker påpeka att hon glömt sin klädpåse. Men eftersom hon trodde jag menade tomaterna så bara gick hon och lyssnade inte.. Trodde hon drev med mig så var tvungen att ringa henne och Gud dom vi skratta.. Jävligt svårt att förklara på bloggen men jävligt kul var det haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0