23 år?! Vad hände?!

Jaha, vad ska man skriva.. Jag har på något sätt resan tappat lusten igen över att blogga. Jag vet liksom inte direkt vad jag ska skriva! Idag kommer iallafall Emily hit, vi ska testa göra ve mitt hår inför Lördag, så vi vet att det blir bra då.. Som jag längtar :)

På Tisadag är det min dag, 23 år.. Vänta vänta, vad fan hände?! 23 år?!?!!!
När hände detta? Känns som tiden bara springer iväg, och speciellt nu när man har barn. Tänka sig, min lilla Knodd blir 5 månader om 11 dagar..

Nä nu ska jag ta en snabbstädning för sen ska jag hämta Emily, tänkte även att jag skulle ge mig på att baka en omgång till ikväll =)

Hej Svejs!


Jag viskar i örat på min sovande son, glöm ALDRIG bort var du kommer ifrån.
Glöm aldrig Rött och Blått, och HELSINGBORG! <3


Kommentarer
Postat av: Maja

Åh han är såå söt!! :)

2012-01-15 @ 10:55:38
URL: http://majaoberg.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0