20120103

Vill börja med att Grattulera min Storasyster Mia på föddelsedagen, Grattis Grattis =)


Igår kom ju lilla Helenis hit, vi åt ost och drack vin och snacka lite skit. Mycket trevligt :)

Idag har jag jobbat och Helenis hängde med på en hörna, hihi!
Efter jobb var det hem och umgås några få minuter me mina älsklingar innan Martin skulle dra till jobb.
Senare kom mamma och Josefin hit och vi åt lite och så har dom hållt mig sällskap fram till nu.
Var även en snabb sväng på Maxi, var ju tvungen att köpa hem lite mat till lilla Knodden :)
Nu ska jag ta och förbereda maten tills älskling kommer hem, sen ska jag ta och slänga mig i soffan och bara vänta på att Martin ska komma hem..

Jobb imorgon igen, nice!



Kimbo efter sitt första bad någinsin hihi..
Gud vad tiden går fort, han var så liten där och nu är han redan så stor :)

Kommentarer
Postat av: Moster...

Nawww han e så söt <3 tack för gratulationen <3 love you <3

2012-01-03 @ 21:25:14
Postat av: Helena

Gissar det var du som kommentera min bloggis ;)

Nä jag använder inte photoshop inte än men tänkt jag skulle ta och lära mig det :p hade varit mycket roligare då hihi :) men det är svårt att få det så som man har tänkt sig :)

2012-01-04 @ 18:20:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0