Walk off the eart!

Jaha, nu var det ett tag sen man skrev här.. Har liksom kommit ifårn det och jag har inte tid känns det som, den tiden jag har den lägger jag på annat.. Kimbo tar ju mycket tid av ens liv, men det är det värt! Mammas och pappas lilla guldgosse.. Tänka sig.. Denna månaden blir han 6 månader, fatta ett halvår.. Sen är det lika lång tid kvar sen fyller han ett. Herre gud.. Det är nu man inser att man själv börjar bli gammal hahah!

Åh Tintin visade mig en skitcool video och nu kan jagh inte sluta lyssna och titta på den.. Inte nog med att dom på ett helt fantastiskt sätt lyckas få fram musiken genom bara en gitarr på 5 personer, utan själva låten är så fantastiskt bra!


 


Lördag idag, gud vad tiden springer iväg.. Snart är de ny vecka igen.. Inte för de påverkar mig så mycket med tanke på att man inte jobbar. Men ändå, tiden går så fort.. Sjukt!


Älskling, tänka sig.. Snart har vi 2år tillsammans, och så långt vi har kommit under denna tiden. Vi har skaffat oss ett hem och en egen familj. Jag älskar dig hjärtat, till stjärnorna och tillbaka miljoner gånger! Du är allt jag någonsin önskat mig! Tack för att du finns i mitt liv.. Och tack för att du älskar mig precis så som jag är!









Kommentarer
Postat av: Anonym

Bind fast honom så han inte rymmer. Ha det så bra alla tre. Kram.

2012-02-05 @ 11:54:11
Postat av: Anonym

så söta ni är,och grattis till er 2års dag!!! LOVE YOU!!! syster ballemicka

2012-03-17 @ 17:15:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0