Fortfarande ingen lust att blogga, eller d...

img_4082 (MMS)

Fortfarande ingen lust att blogga, eller de beror nog mer på att jag inte orkar skriva långa blogg inlägg vis telefonen, och jag tycker det är skit tråkigt att sitta vid datorn haha! Allt finns ju i mobilen nu för tiden så varför ens starta datorn?! Ja förutom när dom jävla räkningarna ska betalas.. Blöööö! Är inne på min andra bantningsdag, och redan sugen på typ ALLT.. Men jag väger på tooook för mycket så nu kände jag att det hade gått för långt., så nu jävlar! Vill kunna vara på stranden till sommaren ju, vill kunna springa med Kimbo och plaska i vattnet! Ska bli underbart <3


Kommentarer
Postat av: malin

gud så söt han är :-)

2012-02-29 @ 07:31:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0