Pang bom!

Nä nu jävlar har jag bevis på att man börjar bli gammal. Här sitter jag på nyårsafton och spelar bingo lotto.. Och gnäller på alla jävla smällare och raketer! Men förstår inte varför man ska smälla långt innan klockan 12. Och varför man står så nära hus? På vår gård springer småungarna och smäller hela tiden. Jag har två hundar tätt inkrupna, nästan uppe i knäet på mig. Dom är livrädda.. Kimbo sover än sålänge så sött i sin säng! Men botten är fan nådd när den smällaren smäller som väcker honom! Usch.. Tolka mig inte fel, jag älskar nyår. Men jag är inget större fan av de här jävla smällarna.. :/ det finns människor med sunt förnuft som använder dom, sen finns det dom som är totalt panndöa! :/ nä.. Jag längtar redan tills imorgon! Nytt år, nya tag.. Jag har inga löften, men jag ska försöka gå ner minst 15 kg, börja spendera mer tid med alla jag älskar och ska även försöka blogga minst ett inlägg var dag.. Så med detta säger jag: Gott Nytt År mina vänner och sov gott! Godnatt! <3

(Bilen är på Kimbo som idag fick sitt första egna Happy Meal) :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0