What to say? Blogga är inte min grej längr...

img_6415 (MMS)

What to say? Blogga är inte min grej längre, värken skriva blogg eller läsa blogg! Njuter i stället av den sista lediga månaden. Den 3 september börjar Kimbo hos dagmamman och jag börjar jobba. Herre Gud vad tiden gått fort.. Den 25 augusti blir Kimbo 1 år.. Herregud! Tänk när han var en liten liten bebis, känns som inte alls längesen.. Nu är han en trotsig klåfingrig liten sak som springer rundor överallt!.. Mammas och pappas stora hjärta <3 idag ska vi till busfabriken med Nike och Nea. Var där i förrgår också med Sabina, Nova, Sabrina och viliam :) det var mysigt.. Nä nu ska jag fortsätta mysa med min son som för en gångs skull sitter still (?!) och myser i mitt knä.. Händer väldigt sällan nuförtiden.. Hejs svejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0