Jag och Kimbo sitter och morgonmyser i sof...

img_2687 (MMS)

Jag och Kimbo sitter och morgonmyser i soffan.. Ibland går det, men inte allt för ofta. Han har ju energi för en hel arme och att sitta still brukar inte vara ett alternativ. Men just nu verkar han tycka det är okey och då njuter jag, som bara den! :) jag är så sjukt sugen på att baka, dock ej det man brukar baka.. Utan just nu är jag sugen på Lchf kladdkaka.. Har alltid varit jätte skeptiskt till Lchf, tror dock att innerst inne är det inte bra för kroppen.. Men nu när mitt hälsosamma liv har börjat så är jag faktiskt sugen på att införa Lchf som en del av vardagen.. Ja vi får väl se hur de blir :) nä nu ska jag mysa vidare så länge det går :) skriver mer ikväll, ska se om jag kan börja ta tag i bloggandet på allvar igen :)


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Inte lite lockande med kladdkaka! Blev jätte sugen nu ju haha :)

2012-09-11 @ 14:10:51
URL: http://mikaelaannasofie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0