Köss mig i röven :)

Blöö, börjar känna mig febrig och hängig.. Känns som hela huvudet brinner! Jag vill ha mat, är grymt sugen på en kycklingsallad eller ett gott grillspätt med massa massa grönsaker. Och givetvis ett glas vitt.. Haha! Ikväll ska jag slänga mig framför big brother och efter det ska jag sova bums, Martin jobbar sin sista natt. Skönt att ha han hemma några dagar sen :) imorgon ska vi även på påskmiddag, kul för dom dom kan äta det ju ;) själv får man titta på.. Dock känner jag mig stolt och nöjd redan, idag är det min 7e dag på vlcd.. Men jag känner mig taggad, även om smörgåstårtan Martin ska ha med till sitt jobb, lockar som faaaan!.. Kimbo blir 8 månader om drygt 2 veckor.. Fattar ni?! 8 månader?! Vart har denna tiden tagit vägen? Om 4 månader är han 1år.. Herre Gud! Tiden går så grymt fort när man har barn, det fanns så mycket jag ville hinna med under min mamma ledighet tillsammans med Kimbo, har inte ens hunnit hälften :/ och snart är mammaledigheten slut! Fy fan :p Kimbo har börjat trotsa en del, han är en väldigt bestämd pojke! Undrar vem han fått det ifrån ;) nä nu ska jag ställa mig och laga storkok till Kimbo, blir väl lite korvgryta och lite smarriga efterrätter .. :) fan så mycket bättre och billigare att göra egen barnmat. Känner mig duktig :) funderar på att lösenords skydda min blogg.. De finns en del människor som är för nyfikna på ens liv, som inte ens har med ens liv att göra! Jag vet inte, jag får se.. Eller lägger jag ner bloggen helt, eftersom jag sällan är på hugget efter att skriva. Och det är även mycket sällan jag läser bloggar nuförtiden också.. Ja vi får som sagt se! .. Jag har lite andra prioriteringar i mitt liv :) heyhopp! Köss på alla, och vissa kan kössa mig i röven ;) haha tänka sig att man varit såhär tjock! Rätt sött:)

Kommentarer
Postat av: Sussie

Alltså. Nu blir jag upprörd. Om du slutar blogga, så slutar jag. Och det vill inte mina läsare, så då blir de arga på mig, och då blir jag tvungen att fortsätta. Därför måste du fortsätta så att mina läsare fortsätter läsa min. För om de inte läser min så vet dem inte vems de ska läsa, för din kan de ju inte läsa eftersom din inte finns kvar. Så för allas skull, FORTSÄTT för fasiken. Jag går under.

2012-04-08 @ 22:38:40
URL: http://sussieshorna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0