Kimbo Maximilian Mikael Magnuson, jag älskar dig!

Kimbo sover så jag känner att det finns lite tid över för ett lite blogg inlägg. Dock vet jag knappt vad jag ska skriva även om det faktiskt finns en del jag skulle vilja och kunna skriva om. Men orkar inte och vill inte heller!

Precis kommit in efter en 2,1 km lång runda med Kimbo och Rocky. Har blivit riktigt effektiv på senaste tiden, är ute och går minst 2 km var dag, och kommer jag inte ut får jag abstinens. Känns skönt att det är på det viset, att man verkligen vill. Så man inte ligger på latsidan hela tiden. Och känner faktiskt inget sug alls efter verken godis eller läsk. Känner mig lite smått duktig =)

Satt och bläddrade igenom bilderna från förlossningen och hittade denna bilden:



Nog för man visste att man var tjock, och tt folk trodde att där var tvillingar typ. Man insåg att man var tjock också, men nu i efterhand tänker man: " Var jag verkligen såhäääär tjock?!" haha.. Åh kan sakna tiden på BB, även om tiden där var extremt jobbig för mig med tanke på hur det gick. Men ut kom han och vi mår bra nu båda två.. Och skulle kunna gå igenom det 1000 gånger för att känan känslan av att ha sitt ban i famnen, dock vill jag aldrig mer känna känslan av verkar. Fy satans in i hela helvete, den smärtan är obeskrivlig!

Hittade även denan bilden på Kimbo, skulle gissa på att han är runt 2 veckor. Kunde inte låta bli att skratta lite smått för mig själv :) samtidigt som jag tänkte: "Fy fan vad tiden går fort."



Kimbo Maximilian Mikael Magnuson, jag älskar dig till stjärnorna och tillbaka.. 100000 gånger om!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0