Hej och välkommen maginfluensa! Japp, så ä...

img_9574 (MMS)

Hej och välkommen maginfluensa! Japp, så är det! Vaknade av att Kimbo satt upp i fången och kräkte.. Tog upp honom och det bara fortsatte. Det kom från båda hållen och som tur är hade vi ändå en tid på vårdcentralen idag klockan 9.00 för att följa upp hans astmahosta (som blivit mycket bättre) och där kollade dom lite på han och kunde konstatera som jag misstänkte, maginfluensa! Ååh.. Fördelen är dock att Kimbo är jättelugn när han är sjuk! Men tråkigt värre att man får byta på han och torka spyor hela tiden, mums! Han vill inte äta heller, inte ätit något alla idag :/ inte ens sin morgonvälling :/ men men.. Man vet ju själv hur det är när man är sjuk! Ja annars har helgen varit mycket bra. Fredagen spenderades hemma hos svärmor med god mat och dryck. Lördagen hade jag fixat ihop en överaskningsfest med grabbarna eftersom han fyller år i morgon. Blev lyckat! Och kvällen spenderade jag och Kimbo hos underbara Tintin och Melker <3 igår tog syrran Kimbo lite och senare på kvällen åt vi pizza hemma hos dom. Senare på kvällen tittade vi på BB hos Emily och Philip och deras nya tillskott, min nya favorit... Fifi! <3


Kommentarer
Postat av: Tintin

Var superkul att träffa er:D nästa gång är det vår tur att dra ut och svira :D

2012-04-23 @ 17:11:17
URL: http://tintinisabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0