Fy fan vad jag är bra ...

Idag hade jag bestämt jag skulle ha en hemma dag. Skulle bara ta de lugnt, men halv 8 kom helena och hälsade på :) honvar här ett tag och gjorde även migg sällskap till maxi en snabb sväng :) och efter det åkte helenis hem.. sen när Martin stack till jobb så stack jag och knodd till syster Camilla, men blev ej så länge där för vi alla stack upp till Emily istället :) efter det träffade jag Malin och vi åkte hem en runda till oss, drack kaffe och flabbig lite allmänt skit som vi alltid gör hahaha! efter det somnade Kimbo en runda och sen när han vaknade igen nog jag, Kimbo och Rocky en liten kvällspromenad :) mysigt!
Nu sitter jag och inväntar min man, som slutar jobb nu 10.. <3
3e dagen på vlcd avklarad idag, fy fan vad jag är bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0