En start på nya livet!

Idag gick vi minsann upp klockan 4, Martin vaknade då och sen direkt efter vaknade Kimbo. Så kunde lika bra gå upp eftersom Martin skulle köra till jobb klockan 5. Kimbo somnade lika fort igen så då passade jag också på att sova lite till efter Martin hade åkt. Så vi gick upp igen klocka 7 jag och Kimbo :)
Nu sover Kimbo igen, en trött litennkrabat verkar de som idag.. När hajar vaknat så ska vi ut och ta en lång promenad. Har ju börjat på vlcd idag, så nu får man börja röra på sig lite mer :) Nice!
Vi har ju nu även införskaffat våran iPad. Har varit emot de jätte länge för har tyckt det var onödigt.. Men nu har vi den, och ja den är ju bra.. Men hade nog hellre haft en bärbar dator.. Jag vet inte, man vänjer väl sig jahaja :)
Nä nu ska jag passa på att vila in i det sista innan Kimbo vaknar, sen är de full rulle på honom hela dagen :p
Tjaoooooo! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0