Jag kan inte förklara med ord hur lycklig ...

img_8347 (MMS)

Jag kan inte förklara med ord hur lycklig jag är. Jag har världens underbaraste man, han ser alltid till att jag och Kimbo kommer i första hand och han är så mån om oss.. Han behandlar mig som om jag vore den ända i hans liv! Jag har världens underbaraste son, och världens snällaste och vackraste! Två helt otroligt kärleksfulla hundar, och så fina och Goa! :) har ett fint stort hus och två fina bilar! Jag har ett bra jobb även om jag just nu är mamma ledig. Jag har underbara vänner, föräldrar, syskon, svärföräldrar och mycket annat underbart folk runtomkring mig.. Och så mycket mer! <3 jag är så tacksam, otroligt tacksam!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0