Jag har världens bästa man :) idag vid hal...

Jag har världens bästa man :) idag vid halv 10 tog han och en kompis bilen för att köra iväg och serva den eftersom service lampan börjat lysa. Och eftersom jag då är helt utan bil så får jag och Kimbo stanna hemma, vilket inte gör något eftersom här behövs städas lite hemma. Men 10 minuter efter dom stuckit blev jag så oroligt sugen på något så de lät jag Martin få veta! 15 minuter senare ringer de på dörren och jag tänker vem i hela helvete är det?! Jag öppnar försiktigt dörren och vem står där? Jo min älskling, med cola , choklad och ahlgrens bilar ;) så han kom bara för att lämna de sen körde han igen! Så underbar han är <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0