älskling dåå ! :)



Min lilla skatt, såhär ligger han i soffan precis brevid mig just nu. Och här sitter jag med datorn i knät.. PAssar på att ha lite tid för mig själv när han sover .. Annars är de full rulle hela tiden, även om han faktiskt sover rätt ofta! Han är helt underbar och jätte snäll! Jag och Martin har skapat de finaste som finns ! MAn kan ligga och titta på han i timmar! .. Nu väntar vi på att Martin ska komma hem så att ja kan åka iväg och få mina naglar fixade! Kommer kännas jätte konstigt, första gången jag ska lämna Kimbo och de handlar bara om någon timme! JAg är ju van att vara vid honom hela tiden ! :P .. Näe nu börjar han små gnälla lite, dags för mat .. Skriver mer när jag har tid och ork :P Hej svej ! ;)

Kommentarer
Postat av: Helena

Saknar dig

2011-09-11 @ 20:33:33
URL: http://helenasjolund.blogg.se/
Postat av: Helena

Ett barn är ett mirakel

väl värt att vänta på.

Det största och det bästa

en mor och far kan få.

En son kan förtjusa

från början med sin charm.

Och gärna blir han buren

av någon villig arm.

Men snart han börjar tröttna

på att bara vara rar.

Och livet har så mycket

som lockar och som drar.

Den tiden går så fort

från liten kille till stor.

Dock är han alltid älskad

långt mera än han tror

2011-09-11 @ 20:43:03
URL: http://helenasjolund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0