Jag har en vän, en vän som är värd mer än ...

img_7765 (MMS)

Jag har en vän, en vän som är värd mer än den största diamant. En vän som alltid finns för mig, som skrattar och gråter med mig! En vän som förstår och som man kan lita på! En vän som förstår att man har mycket att tänka på men som inte tar illa upp för att man inte alltid har tid att ses! Min sån vän heter Helena Sjölund, och en sån vän önskade jag att alla hade. Och Helena, jag känner mig grymt tråkig och upptagen ibland.. Men även om man inte alltid ser stjärnorna, så vet man att dom alltid finns där!


Kommentarer
Postat av: Helena

Mitt älskade hjärta :) rörd jag blev :) tack så mycket och du vet du inte behöver be om ursäkt för något, jag förstår och jag vet att du finns där även om vi inte alltid har tid för varandra ! Tack för att du finns i mitt liv !! :)

2011-10-29 @ 14:20:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0