Igår hade vi bestämt att vi bara skulle ha...

img_1210 (MMS)

Igår hade vi bestämt att vi bara skulle ha en mysig hemmakväll för de hade Martin sagt att han ville. Men när klockan blev 1 fick jag reda på att jag skulle vara påklädd och färdig halv 6 och barnvakt var tydligen redan fixad.. Jag hade inte en jävla aning var vi skulle och vid 4 tiden kom mamma hit för de var hon som skulle passa kimbo. Halv 6 var jag klar och då tog älskling ner mig i stan. Fattade fortfarande ingenting. Vi parkerade utanför sundsbussarna och sen gick vi.. Mot Harrys men de fatta ju inte jag och när vi är utanför säger Martin, nu ska vi in här och äta. Bordet är bokat klockan 6 :) Ååååh så glad jag blev! Världens bästa älskling har bokat bord Ååh så mysigt vi hade! När vi kom in och beställde maten sa Martin: du ska ta en öl så är det bara! Så för första gången på ett år tog jag en öl (och en cider :p ) och Martin han drack pepsi :) hade verkligen super mysigt med go mat och dessert och världens bästa sällskap! Dock saknade vi kimbo men ändå skönt att inte behöva tänka på de utan bara njuta av att vara själva ett tag! Var hemma igen vid 9! Tack älskling för en underbar kväll, jag älskar dig <3


Kommentarer
Postat av: Sussie

Kan vara för jag är inne i min tradiga vecka, men här sitter jag och gråter.. Det är ni verkligen värda. Och ni vet att jag kan passa kimban om ni vill ha myskvällar. Sen att jag är värdlens mest förvirrade och kanske glömmer att han finns är en annan sak hahaha.

2011-10-31 @ 22:05:28
Postat av: syster...

Nawww vad gulligt...

2011-11-01 @ 10:38:28
Postat av: Andy, the man, the myth.

Fan vilken kille. Varför kan Kate aldrig göra något sådan för mig? :)

2011-11-05 @ 12:07:12
Postat av: Sarah

För de är ni män som ska göra så ;)

2011-11-06 @ 13:35:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0