Kimbo har börjat sova på sidan, en gång ha...

img_5032 (MMS)

Kimbo har börjat sova på sidan, en gång har det hänt att han rullat runt helt och lagt sig på mage. Stora killen nu.. Den 25e blir han 3 månader, var tusan har denna tiden tagit vägen? :s snart flyttar han väl hemifrån också, skaffar fru och egna barn haha! .. Kvällen har spenderats hemma hos Mia, med henne, Ulrika, Wella och Cindy och givetvis Kimbo :) Niklas och Oscar var också där en liten sväng.. Martin jobbar! Och de är så fruktansvärt tråkigt att bara vara hemma annars, även in jag konstigt nog tycker att det är skönast så.. Måste erkänna, jag är en RIKTIG soffpotatis.. Haha! Lite farligt det där :p Rocky är på mini semester hos Helena över helgen, tur man har så underbara vänner som ser till att Rocky kommer ut lite. Inte för jag inte är ute med honom för det är jag. Inre så jag menade, men Rocky har alltid varit min största prioritet, min lilla guldklimp, min bebis. Men nu är det lite svårt att ge han samma uppmärksamhet med en till hund och en liten Knoddis! Så hos Helena vet jag att han har det toppen, och de går ju inte att undgå att han verkligen ÄLSKAR henne :) haha! Nä nu tittar jag på Kimbo, han sover så gott, så det tänker jag också göra :) natti natti, sussa sött :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Och jag älskar han :) och tack för att han får lov att vara här ;)

2011-11-19 @ 10:44:41
Postat av: ulrika

Jag har laddat hem sånna smilyes från AppStore :) kosta 7 kr tror. Sms smiley tror jag dem hette :) hoppas vi ses snart <3

2011-11-19 @ 22:36:16
URL: http://baraulrikaa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0