Idag har Kimbo fått sina två vaccinations ...

img_3864 (MMS)

Idag har Kimbo fått sina två vaccinations sprutor. Usch, som han skrek! :( gjorde ont i hjärtat och höra honom! Så nu är han lite hängig men har fått alvedon! Efter de blev de frukost hos pappa och sen hem. Så kom helenis ett tag sen blev de ut till Carina då Martin också skulle komma dit. När vi skulle hem så klämde jag fingertoppen i bildörren. Fy fan vad de blödde.. Och ont som fan, bölade som ett litet barn! Tur älskling och Carina tog hand om mig då ja nästan svimmade av. Fy fan så kuk ont jag har nu.. Så nu ska jag och Kimbo vara hängiga tillsammans :(


Kommentarer
Postat av: helenis

dumma bil, va rädd om dig :)tack för titten :)

2011-11-25 @ 19:40:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0