Fy fan vad jag är nervös inför imorgon. Kl...

Fy fan vad jag är nervös inför imorgon. Klockan 12 ska jag vara där.. Vet ju inte varför jag är så nervös egentligen eftersom jag sett fram emot det ett tag nu! :) får bara se till att Kimbo inte fäktas och har sig för lär ju vara öm där ett tag.. Vad ska jag då göra då? Hemlis :) ni får gärna gissa.. Hade varit kul att veta vad ni tror för vet ni är nyfikna. Kommentera med namn eller anonymt. Dom få som vet vad jag ska göra får givetvis INTE kommentera ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vet ;) lycka till gullunge :)

2011-11-29 @ 21:38:39
Postat av: Anonym

Tatuering eller piercing ?

2011-11-30 @ 00:56:39
Postat av: malin

jag vet ;)

2011-11-30 @ 11:45:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0