Seriöst , vad är det för fel på folk? Som ...

Seriöst , vad är det för fel på folk? Som alla redan vet skrivs de stort om en dum profet som påstår att jordens undergång sker i morgon klockan 18. Nu skrivs det även att folk har börjat oroa sig för sina husdjur , framförallt folk med hundar. Så nu har en organisation gått ut med att för 135 dollar ( ca 1000 svenska kronor ) tar dom hand om din hund efter jordens undergång eftersom hundar inte kommer till himlen. Men då ställer jag mig frågan, liksom många andra på Aftonbladets hemsida: om all mänsklighet kommer att utrotas, hur ska då människorna i den här organisaionen kunna ta hand om hundarna? De dumma är även att 259 personer än så länge nappat på detta. Kan bara vara korkade amerikaner ! En person hade lagt en jävligt bra kommentar på artikeln på Aftonbladet: "Lysande affärsidé, jag vill också sälja försäkringar till korkade amerikaner. Jag kan exempelvis vattna deras krukväxter och ta in deras post om jorden går under". Dock även om jag själv är en nojig person som fortfarande inte vågat titta på filmen 2012, så vill en del av mig bara asgarva åt detta, för tydligen har denna korkade 89 åring även sagt att jorden skulle gå under 1994, men ingenting hände. Och enligt ännu en felberäknig skulle jorden ha gått under även i onsags :s ja vi lär väl få se.. Jag siktar så fall mer på 2012!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0