Såhär låg en liten krabat och sov när jag ...

img_0268 (MMS)

Såhär låg en liten krabat och sov när jag kom hem från barnmorskan. Han är mega trött, Helena måste kört slut på han hela förra veckan när hon hade honom. För han har nästan bara sovit sen han kom hem haha! Lilla plutten :) nu ska jag ta fram lite frukost, Helena är snart på g hit :) hade dock behövt rymma upp lite och städa här hemma men de får bli sen om kroppen tillåter de! Gick bra hos barnmorskan idag, bebis ligger med huvudet neråt redan, dock kan han ju få för sig att vända på sig igen om han känner för de. Han har ärvt en gen fråb martin de kan jag redan säga, eller ja från både mig och martin, han är nog väldigt envis haha! När barnmorskan skulle lyssna på hans hjärts sparkade han hej vildt och vände ryggen till haha :) Han har växt på rätt bra sen sist men än så länge är han rätt liten tro det eller ej. Förra måndagen när jag var på förlossningen och gjorde Ctg och ultaljud så vägde han 1350 gram, Ååh vilket litet knyte haha! Själv har jag ett kilo kvar, sen Har jag gått upp hela 10 kilo under graviditeten. Fy fan, snart rullar man fram haha! Vem kan stoppa mig när jag bara rullar fram? ..... ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0