Rocky försökte sig på att ta sig ut ur hun...

img_0152 (MMS)

Rocky försökte sig på att ta sig ut ur hund rummet innan när jag skulle sticka. Han e inte dum, han märkte väl att nu när jag flyttat grinden så höjde vi även den lite, så ett försök till att krypa under är ju ett måste haha! Sitter och tittar på tv nu, älskling ligger och sover brevid mig i soffan. Stackars mitt lilla hjärta, han jobbar så hårt för vår skull speciellt nu när jag är sjukskriven! Han är världens underbaraste och jag hoppas verkligen han förstår att jag verkligen tycker det.. Jag älskar dig Martin så otroligt mycket.. Om man skulle ta hundarna på en promenad nu, de hade dom nog tyckt om :) hej å hå, hej då! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0