Nu ligger man här i sängen och tittar på b...

Nu ligger man här i sängen och tittar på big brother , gick ut med hundarna när älskling stack till jobb.. Pigg som en ärta är jag men gick ändå och la mig igen! Jag måste sova lite till, har en jobbig dag framför mig! Begravning idag klockan 1 , jätte jobbigt :( de e därför det hade varit skönt att vila lite till nu. Mamma kommer sen också innan vi ska köra till kyrkan! .... Igår blev dator rummet/hund rummet nästan helt klart :) blev faktiskt jätte bra :) så ska väl färdigställa det helt ikväll när älskling är hemma från jobb! Och ett stort grattis till pappsen som fyller år idag :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack. p p p

2011-05-18 @ 15:01:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0