Nu ligger jag på soffan, har nog inte haft...

img_0071 (MMS)

Nu ligger jag på soffan, har nog inte haft så ont i ryggen någon gång under graviditeten som idag.. Kan bero på att jag tänkte ja kunde sysselsätta mig med att storhandla när Martin ändå jobbar.. Dumt gjort, handlade 12 kilo hundmat och massa mat till oss och en bal toapapper.. Tungt jävla skit! Inte nog fick jag avstämning :s jävla maxi haha.. Hoppas älskling slutar i tid idag, vill ha en riktig mys kväll och tanken är väl att dator rummet ska bli klart denna helgen. Så jag hoppas verkligen ryggen ger med sig lite sen, får liggs här ett tag nu och vila. Känns rätt roligt, konstigt nog känner man sig ensam, men ändå har jag 3 killar i min närhet just nu.. Kimbo, Atlas och Rocky :) haha.. Nej nu ska jag vila, hej hej! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0